Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MODEL PREVENTIVNO-KOREKTIVNOG SOFTVERA NA PRIMJERU NEPRAVILNOSTI I POREMЕĆAJA U PISANJU BROJEVA

Slavoljub Hilčenko ; Visoka strukovna škola za obrazovanje učitelja, Subotica, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb

str. 63-67

preuzimanja: 1.275

citiraj


Sažetak

Tijekom višegodišnjeg rada s učenicima nižih razreda osnovne škole zamijetili smo veoma učestalu pojavu nepravilnog ispisivanja brojeva - oznaka brojeva. Uzročnici te pojave su različiti, ali i posljedica neke razvojne disfunkcije. Ukoliko se tijekom faze usvajanja pisanja brojeva u 1. razredu ovom pitanju ne posveti dovoljno pažnje i vremena, dijete vrlo brzo formira grafički stereotip. Za naknadne korekcije učitelj tada više nema vremena, volje, a najčešće ni znanja. Defektologija, odnosno logoped ima razrađenu metodologiju kako otkloniti ove nedostatke. U želji da pomognemo djeci i unaprijedimo svoj pedagoški rad, ovu pojavu smo uspijeli prepoloviti, razvivši jednostavan, ali učinkovit model preventivno-korektivnog softvera.

Ključne riječi

preventivna korekcija; inovacija; računalo; model riješavanja problema

Hrčak ID:

53045

URI

https://hrcak.srce.hr/53045

Datum izdavanja:

29.3.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.419 *