Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Društveno odgovorne marketinške odluke - razvoj mjerne ljestvice

Dina Lončarić ; Veleučilište u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 192 Kb

str. 7-23

preuzimanja: 3.017

citiraj


Sažetak

Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica "Društveno odgovornih marketinških odluka" i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.

Ključne riječi

marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica

Hrčak ID:

53076

URI

https://hrcak.srce.hr/53076

Datum izdavanja:

8.7.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.894 *