Market-Tržište, Vol. 21 No. 1, 2009.
Izvorni znanstveni članak
Društveno odgovorne marketinške odluke - razvoj mjerne ljestvice
Dina Lončarić
; Veleučilište u Rijeci
Sažetak
Svrha predmetnog istraživanja jest razvijanje mjerne ljestvice za procjenu razine implementacije koncepcije društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka u skladu s paradigmom marketinga kvalitete života. Oblikovana je nova ljestvica "Društveno odgovornih marketinških odluka" i analizirana je njezina sadržajna valjanost, pouzdanost i dimenzionalnost. Ljestvica je testirana na uzorku najuspješnijih hrvatskih poduzeća. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da ona posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske osobine, ali da ju je moguće usavršiti generiranjem novih tvrdnji i testiranjem na većem broju uzoraka.
Ključne riječi
marketing kvalitete života; društvena odgovornost; mjerna ljestvica
Hrčak ID:
53076
URI
Datum izdavanja:
8.7.2009.
Posjeta: 4.894 *