Prethodno priopćenje
Upravljanje održivom gradnjom sportskih objekata u turizmu
Ivan Novak
; Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
Manuela Novak
Sažetak
Razmatrajući problem ekonomskih aspekata održive gradnje sportskih objekata u funkciji razvoja turizma s gledišta marketinške koncepcije, isti se nužno povezuje s turističkom potražnjom koja pokazuje kako motivi dolaska turista u različite destinacije ovise o sukladnosti ponude neke destinacije i sklonosti potrošača. U tom smislu neki motivi putovanja u neku turističku destinaciju vezani su i uz sportsko-rekreacijske sadržaje. Sa strane potražnje turisti željni aktivnog odmora traže turističke destinacije s ponudom koja će zadovoljiti njihove potrebe. Sa strane ponude turističke destinacije morale bi sve više ulagati u mnogobrojne sadržaje aktivnih odmora, koji su izvan sezone nositelji i generatori mnogobrojnih troškova. Iz tog razloga održiva gradnja takvih objekata naprosto je nužnost bez obzira na veće troškove u kratkom roku.
Ključne riječi
marketing; motivi dolaska; sportsko-rekreacijski objekti; odriva gradnja
Hrčak ID:
54816
URI
Datum izdavanja:
18.3.2010.
Posjeta: 2.329 *