Stručni rad
Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice
Sanja Tošić-Grlač
; Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U cijelome se svijetu zavičajne zbirke najčešće osnivaju pri narodnim knjižnicama pa tako i u Republici Hrvatskoj, što je i logično s obzirom na njihovu obrazovnu, kulturnu i informacijsku ulogu.
U radu će se definirati pojam zavičajne zbirke te će se prikazati mogućnosti njezine uloge u promociji kulture i turizma lokalne zajednice o kojoj građa zbirke govori. U prvom dijelu rada osvrnut ćemo se na zakonske propise koji definiraju pojam zavičajne zbirke, govorit će se o građi koja čini zavičajnu zbirku, dok će se u drugome dijelu rada pozornost usmjeriti na ulogu zavičajne zbirke u promociji kulture i turizma lokalne zajednice. Ovom će se prilikom naznačiti pitanje može li se nabavnim marketingom bolje organizirati nabava građe za zavičajnu zbirku.
Ključne riječi
narodna knjižnica; zavičajna zbirka; kultura; turizam; marketing
Hrčak ID:
55005
URI
Datum izdavanja:
18.3.2010.
Posjeta: 5.328 *