hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice

Sanja Tošić-Grlač ; Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (90 KB) str. 307-314 preuzimanja: 2.834* citiraj
APA 6th Edition
Tošić-Grlač, S. (2010). Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice. Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1 (1), 307-314. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/55005
MLA 8th Edition
Tošić-Grlač, Sanja. "Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice." Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, vol. 1, br. 1, 2010, str. 307-314. https://hrcak.srce.hr/55005. Citirano 16.10.2019.
Chicago 17th Edition
Tošić-Grlač, Sanja. "Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice." Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu 1, br. 1 (2010): 307-314. https://hrcak.srce.hr/55005
Harvard
Tošić-Grlač, S. (2010). 'Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice', Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, 1(1), str. 307-314. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/55005 (Datum pristupa: 16.10.2019.)
Vancouver
Tošić-Grlač S. Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice. Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu [Internet]. 2010 [pristupljeno 16.10.2019.];1(1):307-314. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55005
IEEE
S. Tošić-Grlač, "Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice", Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu, vol.1, br. 1, str. 307-314, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/55005. [Citirano: 16.10.2019.]

Sažetak
U cijelome se svijetu zavičajne zbirke najčešće osnivaju pri narodnim knjižnicama pa tako i u Republici Hrvatskoj, što je i logično s obzirom na njihovu obrazovnu, kulturnu i informacijsku ulogu.
U radu će se definirati pojam zavičajne zbirke te će se prikazati mogućnosti njezine uloge u promociji kulture i turizma lokalne zajednice o kojoj građa zbirke govori. U prvom dijelu rada osvrnut ćemo se na zakonske propise koji definiraju pojam zavičajne zbirke, govorit će se o građi koja čini zavičajnu zbirku, dok će se u drugome dijelu rada pozornost usmjeriti na ulogu zavičajne zbirke u promociji kulture i turizma lokalne zajednice. Ovom će se prilikom naznačiti pitanje može li se nabavnim marketingom bolje organizirati nabava građe za zavičajnu zbirku.

Ključne riječi
narodna knjižnica; zavičajna zbirka; kultura; turizam; marketing

Hrčak ID: 55005

URI
https://hrcak.srce.hr/55005

Posjeta: 3.596 *