Stručni rad
Model radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane
Maja Petković
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Radna sposobnost jedan je od glavnih kriterija uspješnosti svake osobe te bi sukladno tome osposobljavanje za rad trebalo biti jedno od osnovnih ciljeva obrazovanja svih osoba. Ostvarivanje radne uloge i za osobe s većim intelektualnim teškoćama od iznimne je važnosti, a tim više što ove osobe nakon završetka programa radnog osposobljavanja rijetko stupaju u radni odnos. U radu je dat prijedlog mogućeg modela radnog osposobljavanja učenika s većim intelektualnim teškoćama za obavljanje poslova u bankama hrane, koje bi kao jedan od oblika dobrotvornog društvenog rada u daljnjoj budućnosti mogle postati segment „u zajednici utemeljene rehabilitacije“. Ujedno je dat osvrt na mogućnosti i ograničenja u realizaciji mogućeg modela u Republici Hrvatskoj. Sam model osmišljen je na načelima zapošljavanja uz podršku kojim se osobama s intelektualnim teškoćama omogućava obavljanje plaćenog rada u redovnim radnim sredinama.
Ključne riječi
radno osposobljavanje; banke hrane; zapošljavanje uz podršku
Hrčak ID:
56854
URI
Datum izdavanja:
19.7.2010.
Posjeta: 2.794 *