Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.12.1.4
PRAGMALINGVISTIČKI ASPEKTI STVARANJA IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE
Nevenka Blažević
; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia
Aneta Stojić
; Faculty of Philosphy, University of Rijeka, Croatia
Sažetak
Imidž je značajan predmet istraživanja i jedan od ključnih čimbenika pri odabiru turističke destinacije. Imidž turističke destinacije predstavlja zbir percepcija koje potencijalni turisti imaju o dotičnoj destinaciji. U promidžbenim materijalima pri stvaranju imidža se koriste verbalni i slikovni elementi. Predmet ovog istraživanja su najčešći pragmalingvistički elementi koji se koriste u promidžbenim materijalima. Posebna pozornost posvećena je pragmalingvističkim elementima koji utječu na stvaranje imidža Hrvatske kao turističke destinacije.
Ključne riječi
imidž turističke destinacije; jezik turizma; pragmalingvistički elementi; turistički promidžbeni materijali
Hrčak ID:
61774
URI
Datum izdavanja:
8.6.2006.
Posjeta: 3.324 *