Review article
MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA
Zvonimir Pavlek
Full text: croatian pdf 637 Kb
page 540-562
downloads: 1.901
cite
APA 6th Edition
Pavlek, Z. (2000). MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA. Ekonomski pregled, 51 (5-6), 540-562. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/65487
MLA 8th Edition
Pavlek, Zvonimir. "MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA." Ekonomski pregled, vol. 51, no. 5-6, 2000, pp. 540-562. https://hrcak.srce.hr/index.php/65487. Accessed 21 May 2024.
Chicago 17th Edition
Pavlek, Zvonimir. "MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA." Ekonomski pregled 51, no. 5-6 (2000): 540-562. https://hrcak.srce.hr/index.php/65487
Harvard
Pavlek, Z. (2000). 'MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA', Ekonomski pregled, 51(5-6), pp. 540-562. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/65487 (Accessed 21 May 2024)
Vancouver
Pavlek Z. MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA. Ekonomski pregled [Internet]. 2000 [cited 2024 May 21];51(5-6):540-562. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/65487
IEEE
Z. Pavlek, "MARKETING STRATEGIJA MULTINACIONALNIH KOMPANIJA U SKLOPU INTERNACIONALIZACIJE TRŽIŠTA PREHRAMBENIH PROIZVODA", Ekonomski pregled, vol.51, no. 5-6, pp. 540-562, 2000. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/65487. [Accessed: 21 May 2024]
Abstract
Autor u članku daje prikaz marketinške strategije multinacionalnih kompanija na području prehrane koji indicira izraziti trend prema globalizaciji, u kojem su neke od prikazanih firmi u punoj mjeri dosegle razinu transnacio¬nalnog poduzeća, kombinirajući prednosti i učinke globalnog poduzeća s učincima poduzeća s lokalnom orijentacijom.
Keywords
Hrčak ID:
65487
URI
https://hrcak.srce.hr/65487
Publication date:
15.6.2000.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.065
*