Skip to the main content

Review article

UČENJE NA DALJINU I KVALITETA KOMUNIKACIJE

Matjaž Duh ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Marjan Krašna ; Faculty of Philosophy, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 311 Kb

page 131-136

downloads: 1.203

cite


Abstract

Učenje na daljinu i upotreba e-gradiva je u nekoliko zadnjih godina u velikom zamahu. U Sloveniji su Europski socijalni sklad i Ministarstvo za školstvo i sport financirali više projekata radnih grupa i pojedinih autora, u kojima su nastale e-građe različite kvalitete. Autori u prilogu analiziraju različite aspekte komunikacije u suvremenim e-gradivima koje su dostupne korisnicima za obrazovanje po programu osnovne škole. Gradivo je analizirano posebno sa aspekta kvalitete i to: kvaliteta tehničke komunikacije, didaktičke komunikacije i vizualne komunikacije. Rezultati istraživanja ukazuju na to, da dolazi do poteškoća kod tehničke komunikacije zbog različitih sistema kod korisnika, a kao didaktički nedostatak evidentirana je lošija pokrivenost sa obrazovnim ciljevima. Kao problematične su se u velikoj mjeri pokazala vizualna rješenja e-građe.

Keywords

materijal za e-učenje; kvaliteta komunikacije; vizualizacija

Hrčak ID:

70974

URI

https://hrcak.srce.hr/70974

Publication date:

30.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 3.418 *