Original scientific paper
STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA
Dragan Djuric
; High school "Branislav Petronijevic" Ub
Jelena Stanisavljevic
; University of Belgrade, Faculty of Biology
Full text: english pdf 180 Kb
page 108-123
downloads: 330
cite
APA 6th Edition
Djuric, D. & Stanisavljevic, J. (2011). STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education, 13 (2), 108-123. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
MLA 8th Edition
Djuric, Dragan and Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education, vol. 13, no. 2, 2011, pp. 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Djuric, Dragan and Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education 13, no. 2 (2011): 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
Harvard
Djuric, D., and Stanisavljevic, J. (2011). 'STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA', Croatian Journal of Education, 13(2), pp. 108-123. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343 (Accessed 19 May 2024)
Vancouver
Djuric D, Stanisavljevic J. STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [cited 2024 May 19];13(2):108-123. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
IEEE
D. Djuric and J. Stanisavljevic, "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA", Croatian Journal of Education, vol.13, no. 2, pp. 108-123, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. [Accessed: 19 May 2024]
Full text: croatian pdf 180 Kb
page 108-123
downloads: 435
cite
APA 6th Edition
Djuric, D. & Stanisavljevic, J. (2011). STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education, 13 (2), 108-123. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
MLA 8th Edition
Djuric, Dragan and Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education, vol. 13, no. 2, 2011, pp. 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. Accessed 19 May 2024.
Chicago 17th Edition
Djuric, Dragan and Jelena Stanisavljevic. "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA." Croatian Journal of Education 13, no. 2 (2011): 108-123. https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
Harvard
Djuric, D., and Stanisavljevic, J. (2011). 'STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA', Croatian Journal of Education, 13(2), pp. 108-123. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343 (Accessed 19 May 2024)
Vancouver
Djuric D, Stanisavljevic J. STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2011 [cited 2024 May 19];13(2):108-123. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343
IEEE
D. Djuric and J. Stanisavljevic, "STAVOVI I MIŠLJENJA STUDENATA BIOLOGIJE O PRIMJENI PROGRAMIRANE NASTAVE U REALIZACIJI FIZIOLOŠKIH PROGRAMSKIH SADRŽAJA", Croatian Journal of Education, vol.13, no. 2, pp. 108-123, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/76343. [Accessed: 19 May 2024]
Abstract
U ovom radu analizira se primjena programirane nastave biologije na razvoj motivacijskih procesa kod studenata u području fizioloških programskih sadržaja nastavnog predmeta Anatomija i fiziologija čovjeka. Uzorak istraživanja činilo je 60 studenata diplomskih akademskih studija, koji su bili grupirani u jednu eksperimentalnu i jednu kontrolnu skupinu. Eksperimentalna skupina je realizirala fiziološke nastavne sadržaje (Nastavno oblaspodručje: Živčani sustav) primjenom programirane nastave, koja je izvođena uz pomoć kompjutora i programiranih materijala, koji su sadržavali i izradu mapa pojmova. Kontrolna skupina je iste sadržaje realizirala klasičnom predavačkom nastavom. Nakon ovakve obrade nastavnog gradiva provedena je anketa za studente eksperimentalne skupine. Rezultati ankete pokazuju veliku zainteresiranost studenata za programirani model nastave i ističu iznimnu motiviranost za usvajanje fizioloških programskih sadržaja primjenom ovog didaktičkog modela.
Keywords
fiziološki programski sadržaji; mape pojmova; motivacija učenika; programirana nastava
Hrčak ID:
76343
URI
https://hrcak.srce.hr/76343
Publication date:
23.11.2011.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.715
*