Original scientific paper
USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA
Diana Atanasov-Piljek
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Igor Topolovac
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: croatian pdf 749 Kb
page 252-263
downloads: 1.512
cite
APA 6th Edition
Atanasov-Piljek, D. & Topolovac, I. (2010). USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika, 11 (21), 252-263. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
MLA 8th Edition
Atanasov-Piljek, Diana and Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika, vol. 11, no. 21, 2010, pp. 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. Accessed 8 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Atanasov-Piljek, Diana and Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika 11, no. 21 (2010): 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
Harvard
Atanasov-Piljek, D., and Topolovac, I. (2010). 'USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA', Metodika, 11(21), pp. 252-263. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792 (Accessed 08 January 2025)
Vancouver
Atanasov-Piljek D, Topolovac I. USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika [Internet]. 2010 [cited 2025 January 08];11(21):252-263. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
IEEE
D. Atanasov-Piljek and I. Topolovac, "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA", Metodika, vol.11, no. 21, pp. 252-263, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. [Accessed: 08 January 2025]
Full text: english pdf 753 Kb
page 372-384
downloads: 383
cite
APA 6th Edition
Atanasov-Piljek, D. & Topolovac, I. (2010). USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika, 11 (21), 252-263. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
MLA 8th Edition
Atanasov-Piljek, Diana and Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika, vol. 11, no. 21, 2010, pp. 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. Accessed 8 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Atanasov-Piljek, Diana and Igor Topolovac. "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA." Metodika 11, no. 21 (2010): 252-263. https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
Harvard
Atanasov-Piljek, D., and Topolovac, I. (2010). 'USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA', Metodika, 11(21), pp. 252-263. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792 (Accessed 08 January 2025)
Vancouver
Atanasov-Piljek D, Topolovac I. USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA. Metodika [Internet]. 2010 [cited 2025 January 08];11(21):252-263. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792
IEEE
D. Atanasov-Piljek and I. Topolovac, "USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA", Metodika, vol.11, no. 21, pp. 252-263, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/81792. [Accessed: 08 January 2025]
Abstract
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti učiteljskog studija, koji su slušali kolegije glazbe na studiju prije primjene načela Bolonjske deklaracij,e manje uspješni od studenata učiteljskog studija koji su slušali kolegije glazbe nakon primjene Bolonjske deklaracije. U istraživanju je sudjelovalo 152 studenta/icE, apsolventa/ica i diplomiranih učitelja/ica razredne nastave. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije, njihova uspoređivanja i analiziranja. Ovim istraživanjem utvrđena je značajna razlika u uspješnosti studenata iz glazbenih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene bolonjskih programa. Rezultati upućuju na potrebu daljnjeg praćenja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.
Keywords
uspješnost; kolegiji glazbe; Bolonjska deklaracija; bolonjski sustav studiranja; integrirano poučavanje
Hrčak ID:
81792
URI
https://hrcak.srce.hr/81792
Publication date:
7.12.2010.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.204
*