Izvorni znanstveni članak
USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA
Diana Atanasov-Piljek
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Igor Topolovac
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti učiteljskog studija, koji su slušali kolegije glazbe na studiju prije primjene načela Bolonjske deklaracij,e manje uspješni od studenata učiteljskog studija koji su slušali kolegije glazbe nakon primjene Bolonjske deklaracije. U istraživanju je sudjelovalo 152 studenta/icE, apsolventa/ica i diplomiranih učitelja/ica razredne nastave. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije, njihova uspoređivanja i analiziranja. Ovim istraživanjem utvrđena je značajna razlika u uspješnosti studenata iz glazbenih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene bolonjskih programa. Rezultati upućuju na potrebu daljnjeg praćenja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.
Ključne riječi
uspješnost; kolegiji glazbe; Bolonjska deklaracija; bolonjski sustav studiranja; integrirano poučavanje
Hrčak ID:
81792
URI
Datum izdavanja:
7.12.2010.
Posjeta: 3.121 *