Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32728/mo.07.2.2012.13

PRIPREMA AUTISTIČNOG DJETETA ZA ŠKOLU

Aldo Špelić ; Department of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula (Croatia)
Martina Košeto ; Department of Educational Sciences, Juraj Dobrila University of Pula (Croatia)


Full text: english pdf 379 Kb

page 157-172

downloads: 2.121

cite


Abstract

Cilj ovog rada je prezentirati nove mogućnost individualiziranog pristupa odgojitelja u pripremi za školu autistične djece. U radu je prezentiran slučaj autističnog dječaka koji je uz individualni psihoterapijski tretman bio uključen u individualizirani vid rada s dvije odgojiteljice na ostvarenju programa pripreme za školu. Kroz provođenje programa koji je bio primarno zasnovan na razvoju afektivne komunikacije u dijadnom odnosu dobiveni su pozitivni rezultati u djetetovoj afektivnoj vezanosti uz odgojiteljice čemu su slijedili pozitivni rezultati na području usvajanja osnove grafomotorike, imenovanja i socijalnog govora, čime je omogućen upis djeteta u redovnu osnovnu školu. Ovaj rad predstavlja poticaj mnogim drugim takvim pristupima u pripremi autistične djece za redovno osnovnoškolsko obrazovanje

Keywords

autizam; priprema za školu; rani djetetov razvoj

Hrčak ID:

83755

URI

https://hrcak.srce.hr/83755

Publication date:

23.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 4.996 *