Review article
Pozicioniranje luka na tržištu pomorskih krstarenja - primjer Korčule
Katija Vojvodić
Abstract
U radu se nastoji izložiti stanje krstarenja na Sredozemlju. Sredozemne luke trebaju ispitati svoje uloge luka za krstarenja. Osim težnje za postizanjem statusa bazne luke ili luke ticanja, luke moraju prilagoditi svoje kapacitete sve većim brodovima ili se orijentirati na tržišne niše.
Obrađujući Korčulu u ovom kontekstu i ističući prednosti i nedostatke ovog otoka, zamjetno je da će popularnost i važnost Korčule i dalje rasti. U ovu svrhu, od velike će važnosti biti raznolikija ponuda organiziranih izleta te izraženiji promotivni napori.
S obzirom na ograničavajuće lučke kapacitete, Korčula bi se prije svega trebala usredotočiti na privlačenje i prihvaćanje manjih brodova te stvaranje obiteljskog i prijateljskog okružja ovim putnicima.
Keywords
tržište krstarenja; pozicioniranje luka; SWOT analiza; Korčula
Hrčak ID:
8571
URI
Publication date:
26.12.2003.
Visits: 3.678 *