Original scientific paper
RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI
Irena Cajner
; Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Full text: croatian pdf 5.188 Kb
page 119-126
downloads: 319
cite
APA 6th Edition
Cajner, I. (1994). RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI. Kriminologija & socijalna integracija, 2 (2), 119-126. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/93855
MLA 8th Edition
Cajner, Irena. "RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI." Kriminologija & socijalna integracija, vol. 2, no. 2, 1994, pp. 119-126. https://hrcak.srce.hr/index.php/93855. Accessed 22 May 2024.
Chicago 17th Edition
Cajner, Irena. "RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI." Kriminologija & socijalna integracija 2, no. 2 (1994): 119-126. https://hrcak.srce.hr/index.php/93855
Harvard
Cajner, I. (1994). 'RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI', Kriminologija & socijalna integracija, 2(2), pp. 119-126. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/93855 (Accessed 22 May 2024)
Vancouver
Cajner I. RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI. Kriminologija & socijalna integracija [Internet]. 1994 [cited 2024 May 22];2(2):119-126. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/93855
IEEE
I. Cajner, "RELACIJE IZMEĐU MODALITETA PONAŠANJA UČENIKA OSMOG RAZREDA I KOGNITIVNIH SPOSOBNOSTI", Kriminologija & socijalna integracija, vol.2, no. 2, pp. 119-126, 1994. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/93855. [Accessed: 22 May 2024]
Abstract
Keywords
kibernetički model kogitivnih sposobnosti; poremećaji u ponašanju
Hrčak ID:
93855
URI
https://hrcak.srce.hr/93855
Publication date:
1.12.1994.
Visits: 690
*