Skip to the main content

Review article

Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru

Dragan Soleša


Full text: croatian pdf 1.351 Kb

page 189-193

downloads: 1.096

cite


Abstract

Uvjeti suvremenog obrazovanja nametnuli su mnogo ozbiljniji pristup upravljanjem procesima stjecanja znanja. Taj trend je primjećen na svjetskom nivou sedamdesetih godina prošlog vijeka. Paralelno sa promjenom koncepta o važnosti znanja, dolazi do ogromne ekspanzije, prije svega, PC tehnologije i do razvoja aplikativnog softvera, uz poštovanje svima dobro poznatog "user friendly" trenda. Krajem sedamdesetih godina, odnosno 1978. godine, pojavljuje se aplikacija bazirana na hipertekstu i groupware-u. Osamdesetih godina XX vijeka znanje dobiva tretman korporativnog dobra, ali ga klasična ekonomija još uvijek tako ne tretira. Tih godina se razvoj sistema za upravljanje znanjem bazirao na dostignućima iz oblasti ekspertnih sistema i vještačke inteligencije, koji su bili osnova koncepata poznatih kao "sistemi bazirani na znanju", "inženjerstvo znanja", "razmjena znanja", "partnerstvo u učenju", "organizacija koja uči". Fakultet za 21. vijek mora se bazirati na novim alatima i osigurati svim nastavnicima i studentima jednostavan i brz pristup do ukupnog svjetskog znanja. Stoga je danas posljednji trenutak za početak temeljnog preobražaja sistema za obrazovanje nastavnika koji će daleko više nego do sada koristiti ICT. Imajući u vidu prethodno iznijete činjenice razvojni tim Učiteljskog fakulteta razvija i implementira interaktivni sistem za učenje u vidu e-learning centra prilagođen suvremenom okruženju.

Keywords

e-učenje; inžinjering znanjem; razmjena znanja

Hrčak ID:

9195

URI

https://hrcak.srce.hr/9195

Publication date:

25.9.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 2.321 *