Skip to the main content

Review article

Analiza uključivanja elektronskih i drugih izvora znanja u nastavu prirodoslovlja

Samo Fošnarić
Jurij Planinšec


Full text: english pdf 486 Kb

page 267-270

downloads: 592

cite


Abstract

Učinkovito obrazovanje postaje temelj (osnova) cjeloživotnog učenja. Učitelji i odrasli trebaju se zauzeti za djetetovo znanje. To ne znači, da dijete treba memorirati veliku količinu podataka, koji se brzo zaboravljaju, već težiti ka znanju, koje treba biti učinkovito i funkcionalno. Intencija rada je bila prikazati da li učenici u devetogodišnjem osnovnom obrazovanju Republike Slovenije u predmetu prirodoslovlje dovoljno koriste elektronske i ostale izvore znanja. Zaključujemo da učenici koriste različite izvore znanja, iako se među njima i dalje nalaze opažanje, učiteljevo izlaganje gradiva i opisivanje, korištenje udžbenika i poslovnih svezaka. S obzirom da živimo u računalsko-informacijskom dobu učenje putem elektronskih medija i pretraživanje informacija preko Interneta se još uvijek dovoljno ne koriste.

Keywords

prirodna znanost; učenici; učenje; elektronički izvori; informacija

Hrčak ID:

9255

URI

https://hrcak.srce.hr/9255

Publication date:

23.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 1.720 *