Skip to the main content

Review article

Kontekstualni pristup istraživanjima o medijskom obrazovanju u Europi

Hans Martens ; Visual Studies and Media Culture Research Group, University of Antwerp, Antwerp, Belgium


Full text: english pdf 392 Kb

page 106-123

downloads: 736

cite


Abstract

U ovom radu autor je fokusiran na to kako različiti povijesni, kontekstualni i idiosinkrastički faktori oblikuju ciljeve i metode sadašnje europske prakse u medijskom obrazovanju. Na početku je ukratko izložena povijest istraživanja medijskog obrazovanja u Europi te stvaranje politike obrazovanja. Potom se detaljnije raspravlja o trima različitim pristupima medijskoj pismenosti u flamanskoj zajednici (Belgija). Svaki od tih pristupa u medijskom obrazovanju djelomice odražava šire trendove u europskim
medijskim istraživanjima te u kreiranju politika. Zadani ciljevi i obrazovne metode u flamanskoj zajednici također otkrivaju specifičnosti njihova medijskog opismenjavanja. Autor na kraju povezuje nalaze o medijskom obrazovanju kako bi istaknuo ključne odrednice koje mogu pomoći pri boljem razumijevanju
sličnosti i razlika unutar Europske unije.

Keywords

medijsko obrazovanje; medijska pismenost; filmsko obrazovanje; mladi i medijska produkcija; online rizici i mogućnosti

Hrčak ID:

96381

URI

https://hrcak.srce.hr/96381

Publication date:

17.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.159 *