Media studies, Vol. 3 No. 6, 2012.
Review article
Kontekstualni pristup istraživanjima o medijskom obrazovanju u Europi
Hans Martens
; Visual Studies and Media Culture Research Group, University of Antwerp, Antwerp, Belgium
Abstract
U ovom radu autor je fokusiran na to kako različiti povijesni, kontekstualni i idiosinkrastički faktori oblikuju ciljeve i metode sadašnje europske prakse u medijskom obrazovanju. Na početku je ukratko izložena povijest istraživanja medijskog obrazovanja u Europi te stvaranje politike obrazovanja. Potom se detaljnije raspravlja o trima različitim pristupima medijskoj pismenosti u flamanskoj zajednici (Belgija). Svaki od tih pristupa u medijskom obrazovanju djelomice odražava šire trendove u europskim
medijskim istraživanjima te u kreiranju politika. Zadani ciljevi i obrazovne metode u flamanskoj zajednici također otkrivaju specifičnosti njihova medijskog opismenjavanja. Autor na kraju povezuje nalaze o medijskom obrazovanju kako bi istaknuo ključne odrednice koje mogu pomoći pri boljem razumijevanju
sličnosti i razlika unutar Europske unije.
Keywords
medijsko obrazovanje; medijska pismenost; filmsko obrazovanje; mladi i medijska produkcija; online rizici i mogućnosti
Hrčak ID:
96381
URI
Publication date:
17.12.2012.
Visits: 2.159 *