Review article
Diskurzivna obilježja medijske informacije (na primjeru “rata između neću i ne ću”)
Zrinka Šimunić
Abstract
Ovaj rad temelji se na interakcijskom kognitivnom pristupu analizi medijskog diskursa. Struktura medijske informacije uvjetovana je specifičnostima interakcijske situacije, čiji sudionici imaju različite komunikacijske ciljeve i na različite načine doprinose konstruiranju određenog medijskog događaja. Zbog svoje složenosti i heterogenosti, diskurs medijske informacije predstavlja izuzetno zanimljiv teren za ispitivanje odnosa između jezičnih sredstava upotrijebljenih za ostvarenje određenih komunikacijskih ciljeva, operacijske strukture pojedinačnih diskurzivnih produkata i mentalnih predodžbi prakseološke i konceptualne naravi sudionika u interakciji.
Keywords
medijska informacija; analiza diskursa; ženevski model; modularnost; kompleksnost; diskurzivne strategije
Hrčak ID:
9343
URI
Publication date:
26.2.2007.
Visits: 5.052 *