Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Diskurzivna obilježja medijske informacije (na primjeru “rata između neću i ne ću”)

Zrinka Šimunić


Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb

str. 269-294

preuzimanja: 1.218

citiraj


Sažetak

Ovaj rad temelji se na interakcijskom kognitivnom pristupu analizi medijskog diskursa. Struktura medijske informacije uvjetovana je specifičnostima interakcijske situacije, čiji sudionici imaju različite komunikacijske ciljeve i na različite načine doprinose konstruiranju određenog medijskog događaja. Zbog svoje složenosti i heterogenosti, diskurs medijske informacije predstavlja izuzetno zanimljiv teren za ispitivanje odnosa između jezičnih sredstava upotrijebljenih za ostvarenje određenih komunikacijskih ciljeva, operacijske strukture pojedinačnih diskurzivnih produkata i mentalnih predodžbi prakseološke i konceptualne naravi sudionika u interakciji.

Ključne riječi

medijska informacija; analiza diskursa; ženevski model; modularnost; kompleksnost; diskurzivne strategije

Hrčak ID:

9343

URI

https://hrcak.srce.hr/9343

Datum izdavanja:

26.2.2007.

Podaci na drugim jezicima: francuski

Posjeta: 4.668 *