Skip to the main content

Professional paper

Ocjenjivanje učeničkog napretka

Željka Marović ; Sveti Martin pod Okićem, Hrvatska


Full text: croatian pdf 508 Kb

page 35-56

downloads: 2.383

cite


Abstract

Članak se bavi ocjenjivanjem učeničkog napretka. Nakon nekoliko temeljnih dokimoloških tvrdnji, raspravlja se o svrsi ocjenjivanja. Autorica razmatra neke moguće vrste ocjenjivanja, te podsjeća da svaki nastavnik može imati svoj specifični način ocjenjivanja učenika. Ona opisuje i proces davanja ocjena učenicima, evidentiranje pojedinih ocjena i proces donošenja zaključne ocjene. U završnom dijelu govori i o promjenama koje se očituju pri prijelazu iz tradicionalnog u suvremeno ocjenjivanje.

Keywords

dokimologija; ocjenjivanje; vrste ocjenjivanja; tipovi ocjenjivanja; zadaće; testovi; vrednovanje; problemi u ocjenjivanju; faktori veličine; mjerni instrument; tehnika ispitivanja i ocjenjivanja; ocjenjivanje u praksi; umijeće ocjenjivanja; opasnosti u ocjenjivanju; čimbenici obrazovanja; ocjene; evidencija; izvješća; ljestvica ocjena; promjene u ocjenjivanju

Hrčak ID:

113852

URI

https://hrcak.srce.hr/113852

Publication date:

18.3.2004.

Article data in other languages: german

Visits: 5.512 *