Skip to the main content

Original scientific paper

Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka

Valentina Mandarić ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 485 Kb

page 17-28

downloads: 450

cite


Abstract

U svojim razmišljanjima o temeljnoj ulozi vjeroučitelja u vjeronaučnoj nastavi autorica polazi od ciljeva katoličkog vjeronauka u odgojno-obrazovnom procesu. U ovom članku pokušava odgovoriti na pitanje: zašto neki vjeroučitelji postižu izvanredne rezultate, a drugi veoma slabe ili nikakve? Problem je, prije svega, u motivaciji vjeroučitelja. Autorica o motivaciji kao temeljnom opredjeljenju (optio fundamentalis) vjeroučitelja razmišlja na temelju podataka dobivenih iz nekih socioloških istraživanja. Pomoću statističkih pokazatelja ona pokušava utvrditi u kojoj mjeri motivacija kod vjeroučitelja postoji ili pak nedostaje. Na kraju navodi nekoliko pokazatelja o (ne)motiviranosti i nekoliko važnih čimbenika koji mogu doprinijeti jačanju motivacije kod vjeroučitelja.

Keywords

vjeroučitelj; motivacija; vjeronauk; Crkva

Hrčak ID:

113878

URI

https://hrcak.srce.hr/113878

Publication date:

19.3.2003.

Article data in other languages: german

Visits: 1.445 *