Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka

Valentina Mandarić ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 485 Kb

str. 17-28

preuzimanja: 452

citiraj


Sažetak

U svojim razmišljanjima o temeljnoj ulozi vjeroučitelja u vjeronaučnoj nastavi autorica polazi od ciljeva katoličkog vjeronauka u odgojno-obrazovnom procesu. U ovom članku pokušava odgovoriti na pitanje: zašto neki vjeroučitelji postižu izvanredne rezultate, a drugi veoma slabe ili nikakve? Problem je, prije svega, u motivaciji vjeroučitelja. Autorica o motivaciji kao temeljnom opredjeljenju (optio fundamentalis) vjeroučitelja razmišlja na temelju podataka dobivenih iz nekih socioloških istraživanja. Pomoću statističkih pokazatelja ona pokušava utvrditi u kojoj mjeri motivacija kod vjeroučitelja postoji ili pak nedostaje. Na kraju navodi nekoliko pokazatelja o (ne)motiviranosti i nekoliko važnih čimbenika koji mogu doprinijeti jačanju motivacije kod vjeroučitelja.

Ključne riječi

vjeroučitelj; motivacija; vjeronauk; Crkva

Hrčak ID:

113878

URI

https://hrcak.srce.hr/113878

Datum izdavanja:

19.3.2003.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.473 *