Skip to the main content

Preliminary communication

Uloga interneta u istraživačkom radu nastavnika refleksivnog praktičara

Jelena Maksimović orcid id orcid.org/0000-0001-8356-0211 ; Faculty of Philosophy, Niš, Serbia


Full text: croatian pdf 435 Kb

page 372-383

downloads: 846

cite


Abstract

Suvremeno društvo dovelo je do mijenjanja odnosa prema nastavniku, koji od propagatora nastavnog procesa postaje pokretač kritičkog mijenjanja preuzimajući ulogu kritičkog refleksivnog praktičara. Za refleksivnog praktičara važna je refleksija u akciji koju možemo definirati kao spremnost za inovacije i djelovanja na novi način. Predmet istraživanja refleksivnog praktičara može biti raznolik, ali su istraživanja nastavnika refleksivnih praktičara vezana uvijek za njihovu vlastitu praksu. Istraživanja nastaju kao odgovor na konkretna pitanja, probleme i dileme odgojno-obrazovne prakse i predstavljaju pokušaje neposrednog rješavanja tih problema, odnosno mijenjanja i usavršavanja te prakse. Od nastavnika refleksivnog praktičara očekuje se stalno povećanje medijske i informatičke pismenosti za koje se smatra da adekvatno upotrijebljene doprinose podizanju kvalitete istraživanja. U radu se diskutira o ulozi interneta u istraživačkom radu nastavnika refleksivnog praktičara, kao i o prednostima i nedostacima interneta.

Keywords

istraživanja; nastavnik; refleksivni praktičar; internet; medijska pismenost; informatička pismenost

Hrčak ID:

114788

URI

https://hrcak.srce.hr/114788

Publication date:

2.9.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.041 *