Review article
https://doi.org/10.5673/sip.51.3.2
Interdisciplinarna istraživanja u području obrazovanja na primjeru glotodidaktike
Jelena Mihaljević Djigunović
orcid.org/0000-0002-9430-7526
; Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb, Department of English, Croatia
Abstract
U navedenom radu govori se o istraživanjima u glotodidaktici. Nakon uvodnih
napomena o glotodidaktici kao interdisciplini i njezinom dosadašnjem razvoju u
svijetu i u Hrvatskoj, autorica daje pregled pristupa istraživanju različitih tema vezanih
uz proces učenja i poučavanja stranoga jezika. Analizu situacije u Hrvatskoj izvodi najprije
iz dijakronijske perspektive, kako bi se lakše mogli razumjeti suvremeni trendovi
u hrvatskim studijama. U središnjem dijelu rada autorica detaljnije analizira studije iz
tri istraživačka potpodručja glotodidaktike: rano učenje stranih jezika, afektivni faktori
te strategije učenja stranoga jezika. Pri analizi svakoga potpodručja najprije se opisuju
glavne studije provedene u različitim dijelovima svijeta, a potom istraživanja u Hrvatskoj.
Rad završava opisom predviđenih trendova u budućim istraživanjima.
Keywords
glotodidaktika; rano učenje stranih jezika; stavovi i motivacija; strah od jezika; strategije učenja stranoga jezika
Hrčak ID:
115062
URI
Publication date:
3.2.2014.
Visits: 6.791 *