Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 03.02.2014.
  • Objavljen na Hrčku: 03.02.2014.

Sadržaj

Puni tekst

Interdisciplinarna istraživanja u području obrazovanja na primjeru glotodidaktike (str. 471-491)

Jelena Mihaljević Djigunović
Pregledni rad


Uvjerenja studentica učiteljskoga fakulteta o ulozi učitelja, učenika i poučavanju (str. 493-508)

Vlatka Domović, Vlasta Vizek Vidović
Izvorni znanstveni članak


Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije (str. 509-521)

Irena Labak, Enrih Merdić, Marija Heffer, Ines Radanović
Izvorni znanstveni članak


Collaboration of Schools and External Stakeholders (str. 523-545)

Vesna Kovač, Iva Buchberger
Izvorni znanstveni članak


Razvoj na marginama: egzistencija i održivost zajednica na malezijskoindonezijskoj granici (str. 547-562)

Sulehan Junaenah, Rahamah Abu Bakar Noor, Awang Abd Hair, Yusof Abdullah Mohd, Puay Liu Ong
Prethodno priopćenje


Value Framework of Social Perceptions of Science (str. 563-583)

Branka Golub, Nikola Petrović
Izvorni znanstveni članak


Mladen Lazić Čekajući kapitalizam (str. 585-588)

Dunja Potočnik
Recenzija, Prikaz slučaja


Vladimir Stojanović Turizam i održivi razvoj (str. 589-591)

Damir Demonja
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 41.226 *