Skip to the main content

Preliminary communication

Stavovi predškolskih odgojiteljica o igri

Katarina Rengel ; Department of Pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of J. J. Strossmayer in Osijek


Full text: english pdf 285 Kb

versions

page 113-125

downloads: 636

cite

Full text: croatian pdf 285 Kb

versions

page 113-125

downloads: 2.689

cite


Abstract

Uvidom u suvremene teorijske i empirijske radove o igri, utvrđena su proturječna tumačenja o igri općenito, a posebno o ulogama predškolskih odgojiteljica u igri. Uloge odraslih u igri u institucionalnom predškolskom kontekstu razmatraju se u rasponu od regulacije do podrške odraslih, odnosno participacije djece. U radu se prezentiraju preliminarni rezultati istraživanja o stavovima predškolskih odgojiteljica o igri i vlastitim ulogama u njoj. Rezultati ukazuju na proturječne stavove predškolskih odgojiteljica o igri u institucionalnom kontekstu. Pretpostavlja se da rezultati ovog istraživanja mogu biti korisni teoretičarima i praktičarima koji se bave igrom.

Keywords

institucionalni rani i predškolski odgoj i obrazovanje; podrška; regulacija; uloge predškolskih odgojiteljica

Hrčak ID:

117852

URI

https://hrcak.srce.hr/117852

Publication date:

18.2.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 4.738 *