Skip to the main content

Original scientific paper

NACIONALNI KURIKULUM I OBRAZOVANJE MANJINA

Snježana Nevia Močinić


Full text: croatian pdf 135 Kb

page 48-63

downloads: 10.795

cite


Abstract

U radu su prikazani rezultati analize zastupljenosti kulturnih sadržaja manjine u okvirnim, izvedbenim i operativnim nastavnim programima talijanskog jezika i prirode i društva za prva četiri razreda talijanske osnovne škole u Hrvatskoj. Ustanovljen je veliki raskorak između zakonskih odredbi i njihove provedbe u formalnom odgojno-obrazovnom sustavu. Broj nastavnih cjelina i tema posvećenih spomenutim sadržajima vrlo je nizak, nedovoljan čak i za djelomično upoznavanje kulturnog bogatstva talijanskog naroda i manjine.

Keywords

okvirni; izvedbeni i operativni nastavni programi; posebni kulturni sadržaji za manjinu; etnički identitet

Hrčak ID:

11512

URI

https://hrcak.srce.hr/11512

Publication date:

10.7.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 13.038 *