Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

NACIONALNI KURIKULUM I OBRAZOVANJE MANJINA

Snježana Nevia Močinić


Puni tekst: hrvatski pdf 135 Kb

str. 48-63

preuzimanja: 10.574

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani rezultati analize zastupljenosti kulturnih sadržaja manjine u okvirnim, izvedbenim i operativnim nastavnim programima talijanskog jezika i prirode i društva za prva četiri razreda talijanske osnovne škole u Hrvatskoj. Ustanovljen je veliki raskorak između zakonskih odredbi i njihove provedbe u formalnom odgojno-obrazovnom sustavu. Broj nastavnih cjelina i tema posvećenih spomenutim sadržajima vrlo je nizak, nedovoljan čak i za djelomično upoznavanje kulturnog bogatstva talijanskog naroda i manjine.

Ključne riječi

okvirni; izvedbeni i operativni nastavni programi; posebni kulturni sadržaji za manjinu; etnički identitet

Hrčak ID:

11512

URI

https://hrcak.srce.hr/11512

Datum izdavanja:

10.7.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 12.245 *