Skip to the main content

Original scientific paper

Podučavanje, implementacija i vrednovanje jezičnih kompetencija u poslovanju vježbovne tvrtke

Antonela Šimunović ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ivana Letica ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska
Ksenija Halter ; Obrazovna grupa Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 238 Kb

page 203-208

downloads: 290

cite

Full text: english pdf 238 Kb

page 203-208

downloads: 449

cite


Abstract

Podučavanje i učenje jednog ili više stranih jezika u ekonomskoj školi nije i ne bi trebalo biti ograničeno samo na ovladavanje poslovnim vokabularom i potrebnom terminologijom, već je prije svega usmjereno na usvajanje širokog spektra znanja i komunikacijskih vještina potrebnih za uspješno poslovanje u međunarodnom okruženju. Ovim radom definirat će se ključne jezične kompetencije koje uspješan poduzetnik mora imati te načini podučavanja, implementacije i vrednovanja istih. Nadalje, pokazat će se kako se jezične kompetencije usvajaju pomoću poslovnih simulacija te kroz problemsku i projektnu nastavu s ciljem implementacije konkretnih znanja i vještina koje su primjenjive i mjerljive u stvarnoj poslovnoj situaciji. Prikazat će se metode podučavanja koje u središte pozornosti stavljaju učenika i osiguravaju mu usvajanje vještina koje su u skladu sa zahtjevima tržišta rada. Sve navedeno autori će potkrijepiti primjerom dobre prakse te pokazati jedan od modela podučavanja i učenja stranih jezika te vrednovanja učeničkih postignuća u okviru modularnog kurikuluma nastavnog predmeta Poslovanje vježbovne tvrtke.

Keywords

kompetencije; podučavanje; primjena; vrednovanje; vježbovna tvrtka

Hrčak ID:

130190

URI

https://hrcak.srce.hr/130190

Publication date:

1.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 1.517 *