Skip to the main content

Original scientific paper

PRISTUPI UČENJU HRVATSKOG KAO DRUGOG JEZIKA U DOMOVINI

Zdenka Gudelj-Velaga


Full text: croatian pdf 1.092 Kb

page 185-200

downloads: 740

cite


Abstract

Članak razlikuje učenje od usvajanja jezika, te učenje drugoga od učenja prvog (materinskog), te stranog jezika. Metodička teorija učenja hrvatskog kao drugog jezika nije razvijena. Članak predlaže tri temeljna pristupa u uspostavlja¬nju toga metodičkoga sustava, i to:
1. kulturološki pristup, 2. komunikacijski pristup, 3. kognitivni pristup. Svaki je pristup ekspliciran prema stranim i domaćim izvorima. Autor zastupa metodološki pristup selekcije-kombinacije-integracije kojim bi se na glotodidaktičkoj razini uspostavila integralna teorija. Primijenjena na sadržaje kroatistike te hrvatsko-talijanske kontrastivistike i konfrontativistike ta bi se teorija iskazala kao metodika hrvatskoga kao drugoga jezika.

Keywords

Hrčak ID:

132781

URI

https://hrcak.srce.hr/132781

Publication date:

15.11.1991.

Article data in other languages: english

Visits: 1.632 *