Review article
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu
Ana Tomić
; University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences
Abstract
U ovome se radu predlažu nastavne metode, metodički postupci i metodički pristupi za komparativnu interpretaciju dvaju književnih likova – Ane Karenjine iz istoimenog romana Lava Nikolajeviča Tolstoja i Emme Bovary iz romana „Madame Bovary“ Gustavea Flauberta, u intertekstualnom nastavnom sustavu. Upućuje se na važnost ustrojenja stvaralačke nastave književnosti – i na srednjoškolskoj razini (na nastavi književnosti) i na visokoškolskoj razini (na nastavi metodike nastave književnosti) ‒ te se pokušava dokazati uspješnost izvođenja takve nastave na primjerima iz praktične visokoškolske nastave metodike nastave književnosti.
Keywords
Ana Karenjina; dramatizacija; Emma Bovary; književni likovi; komparativna interpretacija; metodički pristupi; nastavne metode
Hrčak ID:
136114
URI
Publication date:
11.3.2015.
Visits: 9.740 *