Skip to the main content

Review article

Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu

Ana Tomić ; University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences


Full text: english pdf 575 Kb

downloads: 7.425

cite


Abstract

U ovome se radu predlažu nastavne metode, metodički postupci i metodički pristupi za komparativnu interpretaciju dvaju književnih likova – Ane Karenjine iz istoimenog romana Lava Nikolajeviča Tolstoja i Emme Bovary iz romana „Madame Bovary“ Gustavea Flauberta, u intertekstualnom nastavnom sustavu. Upućuje se na važnost ustrojenja stvaralačke nastave književnosti – i na srednjoškolskoj razini (na nastavi književnosti) i na visokoškolskoj razini (na nastavi metodike nastave književnosti) ‒ te se pokušava dokazati uspješnost izvođenja takve nastave na primjerima iz praktične visokoškolske nastave metodike nastave književnosti.

Keywords

Ana Karenjina; dramatizacija; Emma Bovary; književni likovi; komparativna interpretacija; metodički pristupi; nastavne metode

Hrčak ID:

136114

URI

https://hrcak.srce.hr/136114

Publication date:

11.3.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 8.864 *