Skip to the main content

Review article

Prinos glazbene nastave oblikovanju kulturnog identiteta škole

Sabina Vidulin orcid id orcid.org/0000-0003-4840-9174 ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za glazbu


Full text: croatian pdf 858 Kb

versions

page 65-76

downloads: 691

cite


Abstract

U ovome radu opisuje se mogućnost oblikovanja kulturnog identiteta pojedinca i škole provođenjem glazbenih aktivnosti. Uz razmatranje pojma kultura, osobita se pozornost pridaje analizi kulture škole, ključnom čimbeniku koji utječe na pozitivne promjene u obrazovanju. Kultura škole potiče se predmetima koji su sastavni dio umjetničkog područja, poput Glazbene kulture/umjetnosti. Glazbena umjetnost dio je opće kulture i mogućnost umjetničkog odgoja i obrazovanja te razvoja kulturnog identiteta djece, neposredan čimbenik (su)kreacije kulture i mogućnost podizanja razine kulture škole. Na kulturu
škole utječe njezina kulturna i javna djelatnost, a u tome najveću ulogu imaju izvannastavne glazbene aktivnosti koje omogućavaju intenzivnije bavljenje glazbom, a konačni ishodi su upravo iskorak prema kulturi: veća estetska mogućnost percepcije i recepcije glazbe, poticanje kreativnosti i stvaralaštva, izražavanje sebe putem kulture, stvaranje kulture: kulture pojedinca i kulturnog identiteta škole.

Keywords

glazba; kultura; izvannastavne glazbene aktivnosti; škola; umjetnost

Hrčak ID:

138831

URI

https://hrcak.srce.hr/138831

Publication date:

15.1.2014.

Visits: 1.391 *