Skip to the main content

Review article

Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja

Zrinka Šimunović orcid id orcid.org/0000-0001-6563-2947 ; OŠ Ivana Mažuranića, Vinkovci; GŠ Josipa Runjanina, Vinkovci


Full text: croatian pdf 795 Kb

page 77-90

downloads: 1.241

cite


Abstract

Ovaj rad proučava i uspoređuje stanje nastave glazbe u kurikulumu Hrvatske i drugih odabranih zemalja. U uvodnom je dijelu predstavljen razvoj nastave glazbe i glazbenog obrazovanja od antičke Grčke do današnjih dana, s podrobnijim opisom razvoja nastave glazbe u Hrvatskoj. Slijedi komparativna analiza odabranih zemalja kojom se uspoređuju određene sastavnice kurikuluma kao
što su: ciljevi predmeta, organizacija nastave glazbe te vrednovanje
učeničkih postignuća. Područje koje je najzastupljenije u svim kurikulumima proučavanih zemalja je područje izvođenja glazbe. Razlike su u kurikulumima najviše vidljive u organizaciji nastave i nastavnom području stvaralaštvo. Nakon usporedbe i analize zaključeno je kako je Hrvatska u zadnjih nekoliko godina postavila dobre temelje za izradu predmetnog kurikuluma, ali i kako se neka kurikulumska područja po uzoru na neke zemlje trebaju osuvremeniti.

Keywords

nastava glazbe; kurikulum; ciljevi; nastavna područja; vrednovanje postignuća; komparativna analiza

Hrčak ID:

138832

URI

https://hrcak.srce.hr/138832

Publication date:

15.1.2014.

Visits: 2.418 *