Original scientific paper
Standardi za obrazovanje nastavnika
Ewald Terhart
; SveuËiliπte u Münsteru, NjemaËka Institut za πkolsku pedagogiju i opću didaktiku
Full text: croatian pdf 227 Kb
page 69-82
downloads: 820
cite
APA 6th Edition
Terhart, E. (2005). Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 69-82. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
MLA 8th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. Accessed 28 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
Harvard
Terhart, E. (2005). 'Standardi za obrazovanje nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 69-82. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328 (Accessed 28 November 2024)
Vancouver
Terhart E. Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 November 28];2(1):69-82. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
IEEE
E. Terhart, "Standardi za obrazovanje nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 69-82, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. [Accessed: 28 November 2024]
Full text: english pdf 96 Kb
page 69-69
downloads: 297
cite
APA 6th Edition
Terhart, E. (2005). Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 69-82. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
MLA 8th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. Accessed 28 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
Harvard
Terhart, E. (2005). 'Standardi za obrazovanje nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 69-82. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328 (Accessed 28 November 2024)
Vancouver
Terhart E. Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 November 28];2(1):69-82. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
IEEE
E. Terhart, "Standardi za obrazovanje nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 69-82, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. [Accessed: 28 November 2024]
Full text: german pdf 80 Kb
page 83-83
downloads: 245
cite
APA 6th Edition
Terhart, E. (2005). Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 69-82. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
MLA 8th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. Accessed 28 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Terhart, Ewald. "Standardi za obrazovanje nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 69-82. https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
Harvard
Terhart, E. (2005). 'Standardi za obrazovanje nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 69-82. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328 (Accessed 28 November 2024)
Vancouver
Terhart E. Standardi za obrazovanje nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 November 28];2(1):69-82. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328
IEEE
E. Terhart, "Standardi za obrazovanje nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 69-82, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139328. [Accessed: 28 November 2024]
Abstract
Empirijsko obuhvaćanje stvarnih učinaka obrazovanja nastavnika na kompetencije obrazovanih, kao i na njihovo kasnije profesionalno djelovanje iziskuje unaprijed definirane standarde. Standardima se definira koje kompetencije u kojem stupnju izraæenosti moraju postojati na kraju različitih odsječaka izobrazbe. Takvi su se zahtjevi glede izobrazbe nastavnika, odnosno apsolvenata nastavničkih studija oduvijek formulirali — doduše uglavnom formalno, prilično neodređeno i utoliko neprovjerljivo. Autor zasniva nužnost standarda za obrazovanje nastavnika i iznosi prijedloge za takve standarde. Ti se prijedlozi odnose kako na odgojnoznanstvene, tako i na stručne znanstvene i stručnodidaktičke elemente izobrazbe nastavnika. Osim toga, uvode se pojmovne razlike između kompetencija i standarda, isto se tako predstavlja primjer za različite stupnjeve izrađenosti nastavničke kompetencije. Zaključno je riječ o različitim oblicima empirijskog utvrđivanja kompetencija.
Keywords
standardi za obrazovanje nastavnika; važne kompetencije nastavnika; odgojnoznanstveni, stručnoznanstveni i stručnodidaktički elementi obrazovanja nastavnika
Hrčak ID:
139328
URI
https://hrcak.srce.hr/139328
Publication date:
20.5.2005.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 3.079
*