Original scientific paper
Model permanentnog usavršavanja nastavnika
Igor Radeka
; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju
Izabela Sorić
; Sveučilište u Zadru Odjel za psihologiju
Full text: croatian pdf 3.492 Kb
page 17-33
downloads: 508
cite
APA 6th Edition
Radeka, I. & Sorić, I. (2005). Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 17-33. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
MLA 8th Edition
Radeka, Igor and Izabela Sorić. "Model permanentnog usavršavanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 17-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/139340. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor and Izabela Sorić. "Model permanentnog usavršavanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 17-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
Harvard
Radeka, I., and Sorić, I. (2005). 'Model permanentnog usavršavanja nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 17-33. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Radeka I, Sorić I. Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 December 27];2(1):17-33. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
IEEE
I. Radeka and I. Sorić, "Model permanentnog usavršavanja nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 17-33, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340. [Accessed: 27 December 2024]
Full text: english pdf 123 Kb
page 17-18
downloads: 227
cite
APA 6th Edition
Radeka, I. & Sorić, I. (2005). Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 17-33. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
MLA 8th Edition
Radeka, Igor and Izabela Sorić. "Model permanentnog usavršavanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 17-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/139340. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor and Izabela Sorić. "Model permanentnog usavršavanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 17-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
Harvard
Radeka, I., and Sorić, I. (2005). 'Model permanentnog usavršavanja nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 17-33. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Radeka I, Sorić I. Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 December 27];2(1):17-33. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
IEEE
I. Radeka and I. Sorić, "Model permanentnog usavršavanja nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 17-33, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340. [Accessed: 27 December 2024]
Full text: german pdf 97 Kb
page 34-34
downloads: 222
cite
APA 6th Edition
Radeka, I. & Sorić, I. (2005). Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 17-33. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
MLA 8th Edition
Radeka, Igor and Izabela Sorić. "Model permanentnog usavršavanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, no. 1, 2005, pp. 17-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/139340. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Radeka, Igor and Izabela Sorić. "Model permanentnog usavršavanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja 2, no. 1 (2005): 17-33. https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
Harvard
Radeka, I., and Sorić, I. (2005). 'Model permanentnog usavršavanja nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 2(1), pp. 17-33. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Radeka I, Sorić I. Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [cited 2024 December 27];2(1):17-33. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340
IEEE
I. Radeka and I. Sorić, "Model permanentnog usavršavanja nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.2, no. 1, pp. 17-33, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139340. [Accessed: 27 December 2024]
Abstract
U radu se analizira empirijsko istraživanje permanentnog usavršavanja nastavnika 2 osnovnih i srednjih škola Zadarske županije. Za ispitivanje je konstruiran upitnik na temelju kojeg su obrađena stajališta 462 reprezentativno odabrana nastavnika. Utvrđeno je da nastavnici imaju potrebu za permanentnim usavršavanjem, ali drugačijim od postojećeg. Usavršavanjem nastavnika danas dominira rad u okviru strukovnih udruga i spontana razmjena iskustava, što je obrnuto od očekivanog. Iako je većini poznata obveza vlastita usavršavanja, tek polovica nastavnika sudjeluje u izradi osobnih programa usavršavanja, i to bez velike osobne inicijative. Čak 3/4 smatraju da je u njihovoj školi u određenoj mjeri zapostavljeno usavršavanje, što potvrđuje podatak da se preko 4/5 nastavnika u 2002/03. godini usavršavalo manje od 10 školskih sati. Nastavnici nisu zadovoljni ni financiranjem permanentnog usavrπavanja, pri čemu očekuju veći doprinos odgovarajućih državnih i javnih ustanova. Iz dobivenih rezultata proizlazi da je postojeći model permanentnog usavršavanja nastavnika neusklađen s potrebama, što iziskuje promjene u tom smjeru.
Keywords
permanentno usavršavanje; nastavnik; INSETT; TPD
Hrčak ID:
139340
URI
https://hrcak.srce.hr/139340
Publication date:
20.5.2005.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.356
*