Original scientific paper
Vođeno čitanje i čitanje s predviđanjem u praktičnoj primjeni
Dijana Dvornik
; osnovna škola Spinut
Abstract
Vođeno čitanje i čitanje s predviđanjem metodički su postupci predstavljeni u trodijelnome sustavu poticanja kritičkog mišljenja. U ovome se radu predstavlja mogućnost primjene tih postupaka iskušana na dvama književnim tekstovima u nastavi književnosti s učenicima drugoga i četvrtoga razreda osnovne škole. Trodijelni sustav poticanja kritičkoga mišljenja jedan je od metodičkih sustava koji napušta tradicionalne oblike poučavanja i potiče kritičko mišljenje učenika. Naziv trodijelni sustav upućuje na tri faze stjecanja znanja: prva je faza evokacija, druga razumijevanje značenja, a treća refleksija.
Keywords
vođeno čitanje; čitanje s predviđanjem; trodijelni sustav poticanja kritičkog mišljenja
Hrčak ID:
158158
URI
Publication date:
9.12.2014.
Visits: 5.123 *