Skip to the main content

Original scientific paper

Pravopis u razrednoj nastavi hrvatskoga jezika

Emilija Reljac Fajs ; Učiteljski fakultet Rijeka
Tamara Jerković ; Osnovna škola Turnić


Full text: croatian pdf 961 Kb

page 37-55

downloads: 5.216

cite


Abstract


Pravopis/ortografija ima važno mjesto u nastavi hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole jer je temeljni cilj nastave hrvatskoga jezika osposobiti učenike za jezičnu komunikaciju, a to nije moguće bez usvajanja pravopisne norme standardnoga jezika. Ona se u početnim razredima ne usvaja na teorijskoj nego na komunikacijskoj razini. U ovome je radu posebno naglašena uloga pravopisnih vježba u stjecanju pravopisnih navika prema zakonitostima standardnojezične norme i u poticanju razvoja komunikacijske kompetencije. Predmet istraživanja provedenoga anketnim upitnicima bio je utvrditi interes mlađih učenika za pravopisne sadržaje i poteškoće tih učenika u svladavanju pravopisnih sadržaja. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da učenici imaju određenih poteškoća u svladavanju pravopisnih sadržaja. Zainteresirani su za pravopisne vježbe, ali ne toliko za one koje se provode desetljećima u našoj osnovnoj školi, što znači da bi razrednu nastavu pravopisa trebalo modernizirati.

Keywords

pravopisni sadržaji; razredna nastava hrvatskoga jezika; vježbe

Hrčak ID:

158161

URI

https://hrcak.srce.hr/158161

Publication date:

9.12.2014.

Visits: 6.667 *