Transition, Vol. 17 No. 36, 2015.
Review article
PRIJEDLOG MODELA IZGRADNJE I UPRAVLJANJA REGIONALNIM TURISTIČKIM BRENDOM DALMACIJE
Jurica Bosna
orcid.org/0000-0002-7633-4862
; Sveučilište u Zadru, Odjel za Ekonomiju, Hrvatska
Aleksandra Krajnović
Abstract
Autori razmatraju turističku regiju kao prostornu cjelinu u kojoj treba razvijati turističku ponudu. Nastupom regije na turističkom tržištu mogu se ostvariti brojne koristi što se posebice ogleda u njezinom sinergijskom učinku. Pri tom je potrebno turističkom regijom efikasno i sustavno upravljati razvijajući regionalni brend s obzirom da je brendiranje turističkih destinacija važan aspekt trenutne prakse destinacijskog menadžmenta. Analizom znanstvene literature te provedbom ankete s čelnim ljudima Dalmatinskih gradova i županija, autori vođeni znanstvenim principima iznose svoj prijedlog upravljanja turističkom regijom Dalmacijom te strategiju izgradnje njezinog brenda. Stoga, radom se analizira postojeća situacija, utvrđuju ključni problemi te daju potencijalna rješenja za efikasniji razvoj turističke regije Dalmacije.
Keywords
turistička destinacija; turistička regija; Dalmacija; brendiranje
Hrčak ID:
158310
URI
Publication date:
20.5.2016.
Visits: 1.632 *