Skip to the main content

Preliminary communication

PODUZETNICI I MEDIJI

Pave Ivić ; Veleučilište „Baltazar“ – Dislocirani studij Biograd na Moru, Hrvatska


Full text: croatian pdf 320 Kb

page 69-83

downloads: 351

cite

Full text: english pdf 320 Kb

page 82-82

downloads: 545

cite


Abstract

Koordinirana suradnja između države, regionalne i lokalne vlasti, poduzetnika i obrazovnih i znanstvenih institucija temelj je razvoja konkurentnog gospodarstva. Mediji su moćni, medijima vlada profitna logika – informacija je postala roba. Sadržaji su sve više pod pritiskom komercijalizacije, što je velikim dijelom rezultat novih vlasničkih odnosa, interesa i utjecaja oglasne industrije. U gospodarskom razvoju poduzetništvo ima prioritetnu ulogu, tako da je od iznimne važnosti utjecaj medija na poduzetničke aktivnosti, posebno u stvaranju povoljne poduzetničke klime. Poduzetnici u Hrvatskoj imaju brojne probleme po pitanju opstanka i razvoja na ovim nemirnim i vrlo nesigurnim tržišnim prostorima i vremenima. Zbog toga se pred medije stavlja zahtjevan zadatak – zadržati dignitet i izbjeći senzacionalizam te aktivno sudjelovati u razvoju poduzetništva. Ispitivanje utjecaja medija na poduzetničke aktivnosti, kao i na općedruštveni razvoj nije jednostavno jer se radi o vrlo dinamičnoj gospodarskoj kategoriji koja vrlo brzo i jasno odražava sve promjene u uvjetima poslovanja i komuniciranja.

Keywords

poduzetnik; mediji; tržište

Hrčak ID:

159140

URI

https://hrcak.srce.hr/159140

Publication date:

3.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.703 *