Professional paper
SUVREMENA NASTAVA U OSNOVNOJ ŠKOLI „ŠEĆERANA“ ULASKOM U EUROPSKU UNIJU
Brankica Murk
; OŠ „Šećerana“, Šećerana, Republika Hrvatska
Abstract
Članak govori o planiranju i realizaciji školskog projekta pod nazivom „Suvremena nastava u Osnovnoj školi „Šećerana“ ulaskom u Europsku Uniju“ tijekom školske godine 2013./2014. U realizaciji su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda matične škole i pet područnih škola. Projektom se unaprjeđuje nastavni proces, podržava nova kultura učenja zasnovana na iskustvenom i istraživačkom učenju kao i individualni i timski pristup radu te integracija znanja učenika
uz uporabu novih tehnologija. Projekt je započeo početkom godine uključivanjem učitelja i učenika, osmišljavanjem aktivnosti, planiranjem realizacije i pripremanjem učenika. Vrhunac je dostigao u integriranom tjednu Dana škole po-četkom travnja kada je održan Biološko-kemijsko-fizikalni dan, Dan jezika, Dan zdravlja, Ekološki dan i „Razigrano putovanje Hrvatskom“, sve objedinjeno temom samoga Dana škole. Multimedijska učionica opremljena pametnom plo-čom i opremom za videokonferencijsku nastavu omogućila je povezivanje i bolju suradnju matične i područnih škola. Rezultat projekta veća je motiviranost učenika za budući rad i stjecanje znanja kroz iskustvenim i suradničkim učenjem.
Keywords
dan zdravlja; ekodan; kviz znanja; pokusi; suradničko učenje; školski projekt
Hrčak ID:
162175
URI
Publication date:
28.12.2015.
Visits: 1.921 *