Professional paper
Božja riječ pred izazovom elektronskih medija
Tonči Trstenjak
; Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, Hrvatska
Abstract
Papinski dokumenti zahtijevaju da komunikacija ude na srcu crkvenoj zajednici. Ona je nadasve susret osoba, a usmjerena je stvaranju zajedništva. Da bi komunikacija Evanđelja kroz medije bila uspješna traži se prilagodba navještaje sredstvu komuniciranja, kako je to izvedeno u dugoj povijesti Crkve o čemu govori Marshall McLuhan. U govornoj renesansi u tijeku je proces prijelaza od tiskane riječi - čemu se kršćanska poruka savršeno prilagodila - na govornu, prilagođenu elektronskom mediju, gdje je važnija slika komunikatora, njegov način komuniciranja i njegovo iskustvo vjere od sadržaja koji naviješta. To ima svojih problema i u odnosu na stanje religijskih programa na europskim televizijama zbog slabog indeksa gledanosti. Na Hrvatskoj televiziji on se penje do 17% i teško probija granicu relativno malog interesa publike za religijske programe.
Keywords
Hrčak ID:
1515
URI
Publication date:
3.6.1998.
Visits: 1.465 *