Skip to the main content

Preliminary communication

Međupredmetno povezivanje sadržaja učenja u nastavi za odrasle

Natalija Mihelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0004-9715 ; Osnovna škola Stopiče, Slovenija


Full text: croatian pdf 207 Kb

page 85-94

downloads: 960

cite


Abstract

Multidisciplinarno (međupredmetno) povezivanje sve više prodire u škole kao učinkovit pristup poučavanja, u zadnje vrijeme i kod obrazovanja odraslih koje programe izvode pučka učilišta. Čak i još tako neobično povezivanje dvaju školskih predmeta postaje dobar primjer koji pokazuje da se u svakom školskom predmetu krije dio drugog školskog predmeta. Međupredmetno povezivanje povijesti i tjelesnog odgoja na pučkom učilištu je otvorilo nove izazove i očekivanja za sudionike kao i za profesore izvođače. Školska i osobna praksa pokazuju da protok takvih pristupa nastavnog rada predstavlja više živopisan i živu nastavu, a istovremeno takav pristup nastave i rada otjerat će krutost tradicionalnog oblika i metoda učenja te poučavanja, produbiti i povezivati stečeno znanje i proširiti horizonte pojedinaca. Povijest i tjelesni odgoj imaju mnogo toga zajedničkog što je također pokazala i međusobno povezivanje između njih. Znanje i iskustvo, stečeno kod međupredmetnog povezivanja su zasigurno dobar znak za provedbu složenijih metoda nastavnog sata i programa koji motiviraju mnoge profesore, posebno sudionike.

Keywords

tjelesni odgoj; olimpijske igre; antika; međupredmetno povezivanje; pučko učilište

Hrčak ID:

173604

URI

https://hrcak.srce.hr/173604

Publication date:

20.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.632 *