Skip to the main content

Review article

Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru

Marijeta Mašić orcid id orcid.org/0000-0002-4256-3026 ; Ustanova za obrazovanje odraslih Dante, Rijeka


Full text: croatian pdf 433 Kb

page 379-397

downloads: 1.107

cite


Abstract

Osnovni cilj ovog rada je dati pregled nekih od važnijih dokumenata europske i nacionalne obrazovne politike u području andragoških kompetencija nastavnika. Iako se posljednjih dvadesetak godina u
obrazovnoj teoriji i praksi razvijaju različiti kompetencijski modeli,
zamjetan je manjak spoznaja i zakonskih odredbi o kompetencijama
koje bi trebali posjedovati nastavnici u obrazovanju odraslih.
Iz pregleda dokumenata koji usmjeravaju obrazovne politike u
području andragoških kompetencija razvidno je da se pod utjecajem promjene strateških ciljeva na europskoj razini mijenjaju i ciljevi hrvatske obrazovne politike.
Također se može zaključiti da u Hrvatskoj nedostaje istraživanja o ulozi andragoške profesije i zadaćama koje bi trebala obavljati, kao i njenom položaju i ugledu u društvu te da postoji značajan raskorak između zakona, obrazovne politike i njihove implementacije.

Keywords

obrazovanje odraslih; andragoške kompetencije; nastavnici; obrazovna politika

Hrčak ID:

177209

URI

https://hrcak.srce.hr/177209

Publication date:

15.7.2016.

Visits: 2.300 *