Preliminary communication
https://doi.org/10.20867/thm.9.1.10
PRIMJENA MULTIVARIJATNE STATISTIČKE ANALIZE U MJERENJU KVALITETE USLUGA VISOKOG OBRAZOVANJA
Suzana Marković
orcid.org/0000-0001-7035-1293
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Koncept kvalitete usluga, te razvoj metoda i tehnika za mjerenja kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta u visokom obrazovanju, postaje glavna tema istraživanja posljednjih godina. U istraživanju se ispitivala očekivana i stvarna kvaliteta usluga u visokom obrazovanju za turistički i hotelski menadžment, primjenom SERVQUAL instrumenta. Podaci su se prikupljali upitnikom koji se sastojao iz dva dijela: prvi dio, odnosi se na ispitivanje očekivanja studenata od institucija visokog obrazovanja općenito, dok se drugim dijelom ispitivala kvaliteta usluga na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment Opatija. Cilj istraživanja je multivarijatna statistička analiza SERVQUAL ljestvice, prilagođene za visoko obrazovanje. Posljednji dio rada sadrži smjernice za buduća istraživanja kvalitete usluga u visokom obrazovanju.
Keywords
kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; multivarijatna statistička analiza; visoko obrazovanje; case study
Hrčak ID:
181600
URI
Publication date:
30.6.2003.
Visits: 2.061 *