Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.9.1.14

ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Romina Alkier Radnić orcid id orcid.org/0000-0002-0898-2032 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Daniela Gračan orcid id orcid.org/0000-0002-3847-7280 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 3.202 Kb

page 153-165

downloads: 853

cite


Abstract

Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i
kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste.
Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.

Keywords

destinacijsko promišljanje turizma; kvalitetan turistički proizvod; repozicioniranje Opatijske rivijere; strategijsko marketinško planiranje

Hrčak ID:

181604

URI

https://hrcak.srce.hr/181604

Publication date:

30.6.2003.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.243 *