Preliminary communication
https://doi.org/10.20867/thm.9.1.15
PRILOG RAZVOJNOJ STRATEGIJI TURIZMA OPĆINE PAKOŠTANE
Christian Stipanović
orcid.org/0000-0002-1424-0756
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Općina Pakoštane se ističe beskrajnom prirodnom ljepotom i raznolikošću prirodnih obilježja. Sadrži park prirode Vransko jezero, otok Vrgadu koji predstavlja ulaz u Kornate te turističke bisere Pakoštane i Drage.
Nažalost u svom turističkom razvoju nedovoljno valorizira vlastite konkurentne prednosti. Club Mediterranne predstavlja inicijatora i generatora promjena. Prirodne ljepote nisu više dovoljni motivator dolaska turista. Potrebna je konkretna razvojna strategija temeljena na inoviranom marketingu koja će uobličiti novi turistički proizvod i prepoznatljivi identitet. Prioritet je novim sadržajem aktivirati sve mogućnosti turističkog razvoja u kreiranju cjelogodišnje ponude. Boljom prometnom povezanošću (izgrađena auto cesta) i novom turističkom politikom Pakoštane mogu postati turistički hit Dalmacije.
Keywords
razvojna strategija; destinacijski marketing; inovirana ponuda
Hrčak ID:
181605
URI
Publication date:
30.6.2003.
Visits: 1.813 *