Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.6.1-2.3

UTJECAJ OBRAZOVANJA NA ZNAČAJKE ODLUČIVANJA MENADŽERA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

Igor Brajdić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: croatian pdf 2.976 Kb

page 21-34

downloads: 360

cite


Abstract

Struktura zaposlenih menadžera u hotelijerstvu varira po razini i vrsti stupnja obrazovanja, odnosno stupnju obrazovanja koju posjeduju. Pitanje je utječe li vrsta stupnja obrazovanja na značajke poslovnog odlučivanja unutar jedne razine odlučivanja. Od mnogobrojnih značajki poslovnog odlučivanja težište istraživanja je na značajkama koje hitnije utječu na njegovu kvalitetu: načini rukovođenja, utjecaj pojedinih čimbenika odlučivanja, neke vrste odluka koje se donose, odnos prema informatizaciji poduzeća, primjena znanstvenih metoda i tehnika odlučivanja.
U analizi se polazi od podataka dobivenih empirijskim istraživanjem zaposlenog hotelskog menadžmenta u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji te manjim dijelom u kontinentalnom dijelu Hrvatske tijekom 1998. i 2000. godine. Uz razinu signifikantnosti od 5% statističkim metodama ispitano je postoji li veza unutar jedne razine između stupnja obrazovanja i onih značajki odlučivanja koje su od hitnijeg značaja za njegovu kvalitetu. Ustanovljeno je da stupanj obrazovanja ne utječe na ispitane značajke odlučivanja, već da postoje značajnija odstupanja između pojedinih značajki odlučivanja i razina na kojima se odlučuje.

Keywords

stupanj obrazovanja; odlučivanje; razine menadžmenta; hotelijerstvo

Hrčak ID:

181703

URI

https://hrcak.srce.hr/181703

Publication date:

30.12.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 1.287 *