Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.6.1-2.14

TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE

Nikola Knego ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Halid Konjhodžić ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska


Full text: croatian pdf 3.316 Kb

page 169-182

downloads: 586

cite


Abstract

Rad istražuje mjesto i ulogu trgovine na malo kao jedne od gospodarskih djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju turističke ponude na receptivnim turističkim područjima. Odnos između trgovine i turizma nije jednosmjeran.
Možemo govoriti o međuovisnosti razvoja trgovine i turizma, ali i obrnuto turizma i trgovine. Naglasak u radu je na dostignutoj razini razvijenosti maloprodajne strukture u Republici Hrvatskoj i očekivanim promjenama koje bi se s razvojem ukupnog gospodarstva mogle očekivati. Prezentiraju se podaci stanja i promjena u maloprodajnim strukturama europskih zemalja od kojih neke predstavljaju značajne emitivne i (ili) receptivne turističke zemlje. Rad se bavi stupnjem zadovoljstva turista elementom turističke ponude kakva je mogućnost kupnje.

Keywords

trgovina na malo; turizam; turistička ponuda; maloprodajna struktura

Hrčak ID:

181714

URI

https://hrcak.srce.hr/181714

Publication date:

30.12.2000.

Article data in other languages: english

Visits: 1.613 *