Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.14

KORPORACIJSKO KOMUNICIRANJE: Interakcija menadžera, zaposlenika i šireg okruženja

Hrvoje Pende ; Primorsko-goranska županija, Upravni odjel za gospodarski razvoj, Rijeka, Hrvatska


Full text: croatian pdf 4.192 Kb

versions

page 175-188

downloads: 1.039

cite


Abstract

Ovaj rad raspravlja o ulozi i značaju korporacijskog komuniciranja u stvaranju korporacijskog identiteta i imidža. Korporacijski identitet predstavlja rezultat interakcije između menadžera, zaposlenika i šireg okruženja. Mogućnosti stvaranja željenog korporacijskog identiteta u visokoj su korelaciji s dominantnom organizacijskom i društvenom kulturnom paradigmom. Jake, otvorene i pozitivne kulture stvaraju uvjete za otvorenu i iskrenu komunikaciju, što je pretpostavka razvoju povoljnih identiteta i imidža, dok negativne kulture neminovno dovode do loših identiteta i nepovoljnih imidža.

Keywords

korporacijsko komuniciranje; korporacijski identitet; korporacijski imidž; korporacijska kultura

Hrčak ID:

181734

URI

https://hrcak.srce.hr/181734

Publication date:

30.12.2004.

Article data in other languages: english

Visits: 1.752 *