Review article
https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.14
KORPORACIJSKO KOMUNICIRANJE: Interakcija menadžera, zaposlenika i šireg okruženja
Hrvoje Pende
; Primorsko-goranska županija, Upravni odjel za gospodarski razvoj, Rijeka, Hrvatska
Abstract
Ovaj rad raspravlja o ulozi i značaju korporacijskog komuniciranja u stvaranju korporacijskog identiteta i imidža. Korporacijski identitet predstavlja rezultat interakcije između menadžera, zaposlenika i šireg okruženja. Mogućnosti stvaranja željenog korporacijskog identiteta u visokoj su korelaciji s dominantnom organizacijskom i društvenom kulturnom paradigmom. Jake, otvorene i pozitivne kulture stvaraju uvjete za otvorenu i iskrenu komunikaciju, što je pretpostavka razvoju povoljnih identiteta i imidža, dok negativne kulture neminovno dovode do loših identiteta i nepovoljnih imidža.
Keywords
korporacijsko komuniciranje; korporacijski identitet; korporacijski imidž; korporacijska kultura
Hrčak ID:
181734
URI
Publication date:
30.12.2004.
Visits: 2.281 *